Banner1
Banner2
Piktogram

O společnosti Conrop

CONROP, s.r.o. vznikl odštěpením divize flexibilní obaly od společnosti LANEX a.s. k 1. 9. 2011. Výroba flexibilních obalů měla v rámci společnosti LANEX a.s. s tradici od roku 1986.

Hlavním výrobním programem firmy je výroba čtyřbodových velkoobjemových vaků, určených pro specificky náročné aplikace v oblasti balení zejména v chemickém, potravinářském a farmaceutickém průmyslu.
K doprovodným sortimentním skupinám patří výroba kontejnerových vložek, vaků na kapaliny, speciálních výrobků určených pro velmi specifické využití, např. protipovodňové bariéry, šicích nití a tkaných popruhů pro výrobu vaků.

32

32

let zkušeností

280

280

zaměstnanců

100%

100%

Výroba v EU

320 mil. Kč

320 mil. Kč

roční obrat

90% podíl

90% podíl

exportu

Aktuality Zobrazit všechny aktuality

Výroba vaků jede naplno, Conropu chybí zaměstnanci

30.3.2020

Všechny provozy společnosti Conrop jedou, práce bude přibývat. Chybí ale zaměstnanci.

Číst více
Výroba vaků jede naplno, Conropu chybí zaměstnanci

Kariéra Zobrazit všechny pracovní pozice

DĚLNICE/DĚLNÍK NA PROVOZE KONFEKCE - provoz Bolatice, s nástupním bonusem 10.000 Kč

Náplň práce

  • šití velkoobjemových vaků a další práce související s výrobou vaků,
  • ZAUČUJEME na šití,
  • jednosměnný provoz: PO - PÁ ranní 06:00 - 14:00 hod., riziko hluku
Číst více

KEY ACCOUNT MANAGER - B2B (Německo)

Náplň práce

  • Péče a rozvoj vztahů se stávajícími obchodními partnery v německy hovořících zemích,
  • vyhledávání a získávání nových obchodních příležitostí,
  • časté služební cesty do zahraničí,
  • realizace prodejních plánů, samostatné řízení obchodních případů,
  • tvorba a vyřizování smluv, objednávek a jiných potřebných dokladů,
  • úzká spolupráce s ostatními členy týmu.
  • Přihlaste se do výběrového řízení tím, že nám pošlete svůj životopis s motivačním dopisem. Budeme rádi, pokud se stanete členem našeho týmu. Nastoupit do pracovního poměru můžete co nejdříve nebo po dohodě.
Číst více

KEY ACCOUNT MANAGER - B2B (ČR a anglicky hovořící země)

Náplň práce

  • Péče a rozvoj vztahů se stávajícími obchodními partnery v ČR a anglicky hovořících zemích,
  • vyhledávání a získávání nových obchodních příležitostí,
  • časté služební cesty do zahraničí,
  • realizace prodejních plánů, samostatné řízení obchodních případů,
  • tvorba a vyřizování smluv, objednávek a jiných potřebných dokladů,
  • úzká spolupráce s ostatními členy týmu.
  • Přihlaste se do výběrového řízení tím, že nám pošlete svůj životopis s motivačním dopisem. Budeme rádi, pokud se stanete členem našeho týmu. Nastoupit do pracovního poměru můžete co nejdříve nebo po dohodě.
Číst více

Ke stažení

Fotogalerie

© ARSYLINE 2020
Upozornění
Zavřít
<